
Här kan du planera den verksamhet som utgår från ditt råd, team eller grupp.
Här finns beskrivning av gruppens funktion, förteckning över dess medlemmar och ledare (members), gemensamma dokument (resources) och gruppens kommande händelser (upcoming events).
Alla i gruppen som angett grupptillhörighet med mailadress kan se informationen för den grupp man är deltagare i. För att lägga till nya medlemmar i en grupp kontakta gruppledaren.
Deltagare i grupper loggar in med den mailadress man angett i gruppen.
Så här loggar du in:
- Klicka här för att komma in i Groups >>>
- När du kommit in på sidan klickar du längst upp till höger på "Log in"
- Skriv in den mailadress i rutan som är mitt på sidan. (Använd den mailadress som du meddelat)
- Kolla i din egen mail. Du har fått ett mail med en länk till Groups.
- Nu ser du den eller de grupper som du finns registrerad i.
Manualer
- Läs här hur du kommer in i Groups (pdf)
- Vilket informationsansvar har jag som gruppledare? (pdf)
- Videoguider
App till mobiltelefon/läsplatta
Groups har tyvärr ingen app till mobiltelefon/läsplatta ännu.
Det går däremot bra att gå in på webben från din mobiltelefon/läsplatta. Klicka här...
Tips: När du har gått in på Groups på din mobiltelefon/läsplatta så kan du spara en genväg till denna sida på skärmen.